Lid worden

Laat je uitdagen en ontdek Scouting Bentelo! Al vanaf groep 3 is er heel veel te beleven bij Scouting Bentelo. Elke week een nieuw en uitdagend avontuur! Voor het aanmelden van uw zoon of dochter kunt u e-mailen naar secretariaat@scoutingbentelo.nl. Daarnaast is het ook belangrijk om het volgende formulier met betrekking tot de contributie en de volledige gegevens van uw zoon of dochter in te vullen: Inschrijfformullier Scouting Bentelo pdf

De eerste 3 bijeenkomsten van het nieuwe scouting seizoen zijn vrijblijvend. Uw zoon of dochter kan dan kennis maken met scouting en kijken wat we tijdens de bijeenkomsten doen. Na de derde bijeenkomst maakt uw zoon of dochter de keus of hij/zij lid wil worden van de scouting. Voor meer informatie en vragen zal er ook een informatieavond worden gehouden tijdens het begin van het seizoen, waar u als ouders vragen kunt stellen aan de leiding van de speltak en/of bestuurslid welke dan ook aanwezig zal zijn. De uitnodiging van deze avonden krijgt u via een persoonlijk bericht.

Kabouters/Welpen: €100,- per jaar (incl. kampen)

Gidsen/Verkenners: €110,- per jaar (incl. kampen)

Lees hier het Privacybeleid Scouting Bentelo.