Verkenners

Houd je van spannende tochten, pionieren en lekker in het bos bezig zijn? Kom dan bij de verkenners! Elke woensdag van 19:00 tot 20:30 uur komen jongens uit groep 7 t/m 2e klas bij elkaar voor een avontuurlijke avond. Iedere woensdag proberen we weer een leuk programma in elkaar te draaien met allerlei verschillende activiteiten. Een aantal activiteiten zijn: pionieren, spelen in het bos, kamperen, koken in je eigen gemaakte keuken, vlot bouwen, survival, dropping lopen en kanoën. Lijkt je dit ook super gaaf? Kom dan een keer een kijkje nemen!

Kamp

Natuurlijk gaan we ook 2 keer per jaar op kamp. Waaronder 1 hele week in de zomervakantie, samen met de gidsen! Hier kun je laten zien wat jullie allemaal geleerd hebben tijdens de bijeenkomsten want de tenten en de keukens moeten jullie zelf in elkaar zetten. Ook gaan we in de herfst op groepsweekend met alle speltakken van Scouting Bentelo.

Voor meer informatie of vragen kunt contact opnemen met:

Nadieh Tettero: verkenners@scoutingbentelo.nl